(Her)inrichten van een kantoor of een ruimte kan een complex project zijn. Welke stakeholders betrek je best intern en extern? Welke praktische zaken bereid ik voor bij aanvang van het project? Hoe stel ik een haalbare timing op? Met onze checklist helpen we jou om jouw project in goede banen te leiden.

Download onze checklist

Hoe start ik mijn project in kantoorinrichting?

De juiste kantoorinrichting is essentieel voor het creëren van een productieve en inspirerende werkplek. Of je nu op het punt staat je bestaande kantoorruimte opnieuw in te richten of een volledig nieuw kantoorproject te starten, onze gedetailleerde checklist zal je door elke stap van het proces leiden. Welke stakeholders betrek je best intern en extern? Welke praktische zaken bereid ik voor bij aanvang van het project? Hoe stel ik een haalbare timing op? Met onze checklist helpen we jou om jouw project in goede banen te leiden.

Vul hier je gegevens in
Op zoek naar
MEER BEELDEN
Slepen

Blijf op de hoogte

  •  Trends, expertise, actua en tips.
  •  Maak jouw werkplek productiever, waar elke werknemer met plezier naartoe komt.
  •  Topics: corporate wellbeing, kantoormeubilair en duurzaamheid op kantoor.
Inzichten